Rancangan Sukan @1 bersama Dato' Malek Noor

Pada hari ini (Ahad, 14 Mac 2010), Program Sukan @1 telah menjemput Dato' Malek Noor dalam bual bicara sukan secara langsung di TV1. Rancangan ini yang ditayangkan sebagaimana biasa bermula jam 12.30 tengahari.

Dalam program bual bicara sukan ini, Dato' Malek Noor diminta membicarakan tentang pengalaman beliau di dalam sukan bina badan dan hala tuju sukan ini pada masa yang akan datang. Sebagai seorang yang berpengalaman dalam bidang sukan bina badan dan memenangi Mr. Asia sebanyak enam kali serta Finalis Mr. Universe sebanyak dua kali. Banyak pengalaman dan pandangan yang dapat dikongsikan oleh Dato' Malek Noor dengan para penonton.

Lt. Kom. Kamaruzzaman selaku Setiausaha Agung Persatuan Bina Badan Malaysia turut dijemput di dalam bual bicara sukan bersama-sama dengan Dato' Malek Noor pada kali ini. Beliau juga mengharapkan supaya semua pihak memberi sokongan yang padu dalam menentukan hala tuju sukan bina badan di negara ini pada masa mendatang.

Dato' Malek Noor dalam program bual bicara Sukan @1 ini mengenakan pakaian korporat KODANA. Ia menampilkan imej korporat yang menunjukkan hala tuju serta fokus Dato' Malek Noor pada masa kini setelah bersara dalam arena sukan bina badan.

Adios..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan