Menyingkap Rahsia Hidup - Pengajaran Harian

Kami di GMNC & HFZ Team akan berkongsi dengan anda prinsip-prinsip yang jelas setiap hari tentang bagaimana untuk meneruskan kehidupan berlandaskan undang-undang semulajadi (Sunnatul Hayah) dan yang paling utama ialah untuk setiap insan lakukan ialah "untuk hidup". Kita boleh menjadi tuan kepada kehidupan dengan TERUS HIDUP.

Dalam perjalanan ini, pengajaran selama setahun. InsyaAllah. Penjelasan, kefahaman dan kebijaksanaan yang akan kita terima setiap hari akan membantu untuk kita hidup berpandukan undang-undang semulajadi (sunnatul hayah) supaya kita akan menjadi "Raja dalam hidup kita".

Pengajaran Hari Pertama
(Sabtu, 13 Mac 2010) Untuk cepat melakukan perubahan dalam hidup, amalkanlah konsep BERSYUKUR untuk mengubah tenaga anda. Apabila anda meletakkan semua tenaga anda dalam bentuk KESYUKURAN, anda akan melihat keajaiban berlaku dalam hidup anda.

Untuk mengubah sesuatu dalam perkara dengan pantas dalam hidup anda, setiap hari tulislah 100 perkara yang anda syukuri sehingga anda melihat ada perubahan pada diri anda dan anda merasai kesyukuran. Semangat anda terletak pada perasaan yang anda gambarkan dengan perkataan "KESYUKURAN".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan