DMN & GMNC Team ke Penang, Kedah & Perak

Pada hari ini (Selasa, 16 Mac 2010), Dato' Malek Noor dan GMNC Team telah ke utara untuk beberapa tujuan 'meeting' dan roadshow produk keluaran salah sebuah syarikat Dato' Malek Noor sendiri iaitu Great Bio Energy - 1001 Oil yang dikeluarkan oleh syarikat beliau iatu Great Bio Energy Sdn. Bhd. dan dipasarkan secara eklusifnya oleh KODANA Berhad. Antara GMNC Team yang turut serta dalam rombongan kali ini ialah rakan kongsi beliau sendiri iaitu Haji Habin Faisal bin Haji Mohamed, Mohd. Khairuddin bin Omar, Mohd Zamany bin Yaakub dan Nor Hisham Sabramulisi.

Di Penang, Dato' Malek Noor & GMNC Team telah menghadiri satu 'meeting' di Tanjung Tokong, Pulau Pinang bagi tujuan membina & menubuhkan Great Malek Noor Fitness Centre. Tujuan pembinaan dan penubuhan Great Malek Noor Fitness Centre bertujuan untuk menyediakan perkhidmatan kecergasan dan kesihatan kepada penduduk setempat khususnya dan Pulau Pinang secara amnya.

Setelah selesai meeting di Penang, GMNC Team bergegas ke Bandar Darul Aman Kedah untuk tujuan meeting yang berkaitan produk Great Bio Energy. Alhamdulillah Team GMNC dapat menyelesaikan satu urus niaga yang penting disana. Walau bagaimanapun Team GMNC tidak dapat bersama-sama dengan Team KODANA yang sedang mengadakan promosi Great Bio Energy di Ipoh Perak pada masa yang sama.

Dato' Malek Noor & GMNC Team memohon jutaan kemaafan kepada semua yang hadir pada program di Syuen Hotel, Ipoh kerana tidak dapat bersua dengan Dato' Malek Noor pada malam ini dan diharapkan semoga kita akan ketemu lagi dimasa yang lain. Team GMNC mengucapkan jutaan terima kasih di atas sokongan anda semua kepada kami dan Dato' Malek Noor secara peribadinya.

Dato' Malek Noor & GMNC Team telah selamat sampai ke Kuala Lumpur pada jam 4.30 pagi (Rabu, 17 Mac 2010).

Adios..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan