Intro GMNC

Bismillahir Rahmanir Rahim...

Pihak Great MALEK NOOR Consultancy mengucapkan selamat datang kepada semua ke laman blog rasmi kami ini. Singkatannya dikenali sebagai GMNC. Setialah melayari laman blog GMNC4U ini untuk mendapatkan segala info serta maklumat terkini tentang aktiviti serta program yang bakal dilaksanakan oleh GMNC sepanjang tahun. Semoga ianya akan memberi manfaat yang berganda kepada semua.

Rasional
Kewujudan Great MALEK NOOR Consultancy difikirkan perlu pada dewasa ini kerana masyarakat mula 'ihmal' atau tidak menghiraukan serta mengambil sambil lewa tentang masalah penjagaan diri dan kesihatan. Harapan GMNC bahawa dengan tertubuhnya konsultan yang seumpama ini akan memberi kesedaran kepada umum tentang peri-pentingnya penjagaan kesihatan dan penjagaan diri dalam kehidupan seharian.

Tujuan
Great MALEK NOOR Consultancy ditubuhkan bertujuan untuk memberi kesedaran kepada umum tentang pentingnya penjagaan diri dan kesihatan disamping mengejar kemewahan serta keselesaan hidup. Ini kerana ramai yang menganggap bahawa duit adalah matlamat terutama dan segala-galanya sehingga mengabaikan kesihatan dan penjagaan diri.

Matlamat
GMNC bermatlamat memberi kesedaran yang menyeluruh tentang penjagaan diri dan kesihatan dengan sentuhan emas dari Wira Bina Badan Negara yang tidak asing lagi iaitu Dato' Malek Noor sendiri. Dengan menyertai GMNC, semua akan mendapat sentuhan emas serta khidmat nasihat secara langsung dari Dato' Malek Noor sendiri yang telah diakui dan diiktiraf diperingkat antarabangsa.

Objektif

01. Meningkatkan taraf hidup yang lebih cerdas dan sihat serta berkualiti.

02. Mendapatkan khidmat nasihat dari pakar dalam bidang tersebut.

03. Berkongsi pengalaman kejayaan dengan semua.

04. Meningkatkan taraf hidup yang lebih sihat dan berjaya.

Moto
"Healthy is Wealthy" & "Kesihatan adalah Kemewahan dan Kekayaan"

Disamping itu juga, GMNC akan memberikan khidmat nasihat, tunjuk cara serta bimbingan dalam pelbagai aspek yang menjadi kepakaran pihak GMNC. Mereka yang menyertai GMNC akan mendapat manfaat yang berterusan dari semasa ke semasa. Semoga khidmat yang bakal ditawarkan oleh pihak GMNC akan memberi impak yang cemerlang kepada semua mereka yang bersama dengan GMNC.

Besarlah harapan kami agar usaha yang kecil dan sedikit ini dapat membantuk lebih ramai untuk berketrampilan serta berdaya saing di persada tanah air mahupun antarabangsa.

Sekian, Adios. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan