Work Out..!

Pagi hari ini (Selasa, 23 Februari 2010), Dato' Malek Noor bersama dengan rakan kongsinya Habin Faisal Mohamed telah memulakan harinya seperti biasa iaitu 'workout' di Gym dibawah kelolaan syarikat Dato' Malek sendiri yang bertempat di Sooka Sentral.

Menjadi kelaziman bagi Dato' Malek dan rakan kongsinya 'workout' setiap hari di sini dari jam 6.30 pagi hingga 9.30 pagi pada setiap hari pada hari bekerja kecuali hari isnin. Beliau selalu menekankan faktor kesihatan dan kecerdasan diri dalam menjalani kehidupan seharian. Dato' Malek terkenal dengan seorang yang begitu menjaga tahap kesihatan dan kecerdasan badan.

Berbekalkan kelangkapan dan peralatan yang terkini dan tercanggih menambahkan lagi kualiti latihan serta kecerdasan. Semua peralatan disini dilengkapi dengan peralatan yang terbaru dan terbaik serta berkualiti yang di import khas dari luar negara. Gym ini yang dikenali dengan SynarGym ini terbahagi kepada tiga bahagian serta bilik-bilik latihan khas dan trek tersendiri. Ianya juga menyediakan kemudahan 'rock climbing'. Tempatnya yang luas dan tersusun rapi menjanjikan keselesaan kepada pengunjung. Kerana itulah tempat ini menjadi pilihan Dato' Malek Noor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan