Muktamar / Persidangan Star Trac M.E.A.T. di Ho Chi Minh City (Saigon), Vietnam

Pada hari ini ( Rabu, 24 Februari 2010), Dato' Malek Noor akan menghadiri satu Muktamar atau persidangan penting Star Trac Middlle East and Asia Team (M.E.A.T.) di Ho Chi Minh City (Saigon) Vietnam. Dato' Malek Noor akan berada disana bermula 24 Februari 2010 hingga 28 Februari 2010 untuk menghadiri muktamar di peringkat Asia dan Timur Tengah.

Muktamar atau persidangan peringkat Asia dan Timur Tengah tersebut yang akan berlangsung selama 4 hari bermula hari ini sehingga 27 Februari 2010. Ianya di adakan di sebuah hotel yang terkemuka di Saigon itu sendiri iaitu Hotel Caravelle - HCM, Vietnam.
Antara perkara yang bakal dibincangkan di dalam persidangan tersebut ialah berkaitan dengan keperihatinan berkaitan dengan kesihatan dan kecerdasan. Bagaimana ingin meningkatkan lagi kualiti kesihatan dan kecerdasan badan dan perlunya dalam kehidupan seharian dewasa ini. Ianya juga akan memperbincangkan berkaitan dengan peralatan dan kelengkapan baru yang terkini dan berkualiti. Tujuan persidangan ini diadakan kerana keperihatinan terhadap kesihatan dan kecerdasan serta kualiti kesihatan penduduk asia dan timur tengah yang sering di ambil mudah oleh orang ramai.

Dato' Malek mengharapkan persidangan ini akan memberi era baru kepada asia dan timur tengah dalam mengorak langkah menjaga kesihatan dan kecerdasan diri.
Adios.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan