Pengajaran Hari Ketigapuluh Tujuh

(Ahad, 18 April 2010), Kita berhak untuk memilih apa yang kita mahukan. Kuasa ada di tangan anda sekarang dan andalah yang memilih bagaimana untuk menggunakan kuasa itu dalam kehidupan anda. Anda boleh memilih :-
  • Untuk hidup lebih bahagia hari ini atau tunggu esok hari.
Apa yang anda rasa lebih baik?! Andalah yang memilih dan menentukannya..!

5 ulasan:

  1. hidup ini pernuh dengan pilihan..buatlah yang terbaik agak kita tidak akan merasa tertekan...tapi harus ingat bahawasanya setiap keputusan ada risikonya..harus pinter memahami apa yang kita perlukan bukan kehendak...semuga sukses diharap dan belajar menempuh setiap jalan dengan ikhas dan jujur...dan setiap kegagalan itu adalah kejayaan yang tertunda buat sementara waktu..teruskan perjuangan itu...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...
    nak tnye sikit boleyh???
    consultancy ni ,, prnh buat kem kepimpinan utk plajar x???
    klu ade,, mcm mane nk hubungi n macam mana byrnnye???

    BalasPadam
  3. assalamualaikum..
    cmane sy nk contact Malek Noor erk?hajatnye sy nk interview beliau sbgai tokoh berjaya utk tugasan akademik sy..as soon as possible ye admin..please bg jawapan ke ainnuar88@yahoo.com..terimakasih..;-)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum...saya berminat untuk menjemput dato Malek Noor sebagai penceramah di universiti saya sekarang..bagaimana caranya..??

    BalasPadam
  5. Salam,
    Kami daripada Yayasan Jantung Malaysia ingin mengundang Dato' Malek Noor ke salah satu program anjuran pihak kami. Bagaimanakah cara pihak kami ingin menghubungi beliau. Bantuan anda amatlah dihargai.
    Sekian. Terima kasih.

    BalasPadam